اس ام اس دلتنگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس دلتنگی
نوشته شده در یک شنبه 9 خرداد 1395
بازدید : 2229
نویسنده : Mohammad

اس ام اس دلتنگی سری چهارم

بهار و این همه دلگیـــــری.؟..
کــســی فـصـلـهــا را جا به جا نـکـرده؟؟…

♦♠♥♣

در این روزهای دلتنگی، مدتی ست دلم برای دلتنگی های قدیمی ام، خیلی تنگ شده..

♦♠♥♣

بچه بودیم همه چشم های خیسمون رو می دیدند؛
بزرگ شدیم هیچ کس نمی بینه
بچه بودیم توی جمع گریه می کردیم؛
بزرگ شدیم توی خلوت

 

دلتنگ” شده ام…نمیدانم برای”تو” یا برای”دیروزهایی” که با تو “سرکردم”.

عشق مثل بارونه و دلتنگی مثله خیسی

نمیشه بارون بود و خیس نبود

♦♠♥♣

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …

♦♠♥♣

گناه ِ کیست ؟!
حادثه ها ؟
فاصله ها ؟
خاطره ها ؟
جاده های دور و دراز ؟
یا
دل ِ من ؟ … که برای تو تنگ شده است !

♦♠♥♣

اس ام اس جدید

از خلاصه ی روز های انتظار،
که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !
فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !

♦♠♥♣

دلتنگ تر از آن که دلم را بشکانی
من آمده ام یا نشود یا نتوانی
من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم
چشم های شکست خورده ی رویای جوانی …

♦♠♥♣

دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من

♦♠♥♣

بازم دلگیر دلگیرم
دارم بهانه میگیرم
همش دلتنگ چشماتم
بازم من بی تو میمیرم

♦♠♥♣

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی

♦♠♥♣

هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد
وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد

♦♠♥♣

دیگر از آن همه شیطنت و شلوغی خبری نیست ، آنقدر به خاطره ضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم که تبدیل شدم به ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی …

♦♠♥♣

خدایا آسمان چه مزه ایست ؟
من که تا به حال فقط زمین خورده ام !

♦♠♥♣

یادم می آید گفته بودی ساده و کوتاه نویسی را دوست داری !
تقدیم به تو . . .
ساده و کوتاه تنها همین ۲ کلمه :
برگرد ، دلتنگم . . .

♦♠♥♣

دلتنگم مثل ماه که بدون نیمه اش هر شب لاغرتر می شود !

 

از خلاصه ی روز های انتظار که می‌‌دانم حوصله به خرج نمی‌‌ دهی‌ تا تمامی حرف‌هایم را بشنوی !

فقط این را می‌‌گویم :
دلتنگی‌ ام آنقدر بزرگ شده است که اگر ببینی‌ شاید نشناسی . . . !



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس فاصله ودلتنگی , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس دلتنگی , اس ام اس غمناک , اس ام اس بهانه , پیامک دلتنگی , اس ام اس , پیامک , دلتنگی , اس ام اس فاصله ودلتنگی , اس ام اس فاصله ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: